Wanneer u op uw werk of in uw omgeving veel te maken krijgt met agressie of agressieve klanten dan raden wij u van harte aan om een agressietraining te volgen. Zo leert u onder andere hoe u om moet gaan met agressie tijdens onze training ‘omgaan met agressie’. Het is van belang dat u kenmerken van een agressief persoon leert te herkennen en hoe u moet handelen bij een situatie die uit de hand dreigt te lopen. Stel u bent kassamedewerker in een grote stad en aan de kassa komt er een dronken man die eigenlijk net vijf of tien cent te kort komt tijdens het afrekenen. Het is dan van belang dat u op een lage toon met de klant praat en niet boos reageert wanneer hij zelf boos wordt. Het is de kunst om zelf rustig te blijven in zulke situaties en dat u leert hoe u moet reageren op zo’n boze klant. Door vele mensen in Nederland wordt onze agressietraining aangeraden en staan wij in de top drie van Nederland. Ons streven is natuurlijk om de nummer één van ons land te worden. Wij geven u graag meer uitleg over onze omgaan met agressie training. Wilt u meer informatie? Ga naar onze website!
Categorieën
- Carriere en Werk (334)
- Computers en Internet (289)
- Entertainment en Muziek (91)
- Financien (184)
- Gezondheid en Voeding (289)
- Huis, Tuin en Keuken (855)
- Lezen en Boeken (13)
- Maatschappij (234)
- Mobiel en Telecom (91)
- Mode en Kleding (197)
- Opleiding en Educatie (52)
- Reizen en Vakantie (145)
- Relatie en Familie (102)
- Sport en Spel (64)
- Wetenschap (35)
- Overig (1.011)